----------------------------------------------------------

Üç Hece Sekiz Harf Sadece BEŞİKTAŞ

23 Eylül 2010 Perşembe

İBRETLİK!!


Stalker'in blogunda gördüm, paylaşmak istedim. Yok şaşırdığımdan değil ne içiyorsa biz de ondan kullanalım.


Alex, Brezilya Milli takım kaptanı olmuş, (gün ? ay ? yıl ? maç?)
Q7 sadece İnönü'de tribün görmüş, (ilk profesyonelliği Beşiktaş'ta önceden Konyaspor altyapısında oynuyordu)
Adamlar tribüne hayran hayran bakmış (muhtemelen ambians görmemişler)
Bayrakları birbirlerine göstermişler ( muhtemelen taraftar nasıl olur da kendi başına bu kadar güzel kareografiyapabilir diye),
dışarıda 30,00 kişi kalmış (Beşiktaş stadı başka türlü dolmaz)
ve son olarak Fener'den görev yapmayı umuyorlarmış, ( artık eşşeğin ... )



"KADIKÖY GERÇEĞİ Schuster "yaralı hayvan" benzetmesini yaptı. Tercüme dedik. Tamam da üç gündür insan bir düzeltme yapmaz mı? Neyse, geçelim. Hilbert "Fener'i küçümsemiyoruz" der. "Allah, Allah!" Guti kendi oynadığı zaman, rakibiyken Bezilya Milli Takımı kaptanlığı yapan Alex'i "Tanımıyorum" der. Quaresma, İnönü'den başka yer görmediği için Türkiye'yi Beşiktaş zanneder... Maça erken gittim. Bu dörtlünün Saracoğlu'nda tribünlere, taraftara, açılan dev bayraklara nasıl hayranlıkla bakıp birbirlerine gösterdiklerini görmenizi isterdim. Onlar da artık Kadıköy gerçeğini öğrenmiş, bir gün burada görev yapmayı uman ve bekleyen içimizdeki mutlu yabancılardan oldular. Bu arada 43 bin bilet satıldı. "Tribünler boş" yaygarası yapanlar herhalde sadece dışarda kalanların İnönü'yü dolduracak sayıda olduğunu görmüşlerdir."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder